صالح دامونصالح دامون، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

دامون نفس مامان

کلمات به زبان دامونی

1391/10/21 22:17
نویسنده : neda fakouri
650 بازدید
اشتراک گذاری

مامان ننم = مامان اعظم

امیس = امیر حسام

خاموش بشم = قایم بشم

ددی = بابا مهدی

من ببین = من را ببین

خونه من بیا = موقعی که دامون با مامان اعظم یا بابایی حرف میزنه میگه یعنی بیایید خانه ما

 بباق = کباب

قیگون = قلیون

شالاد=سالاد

می شابه=نوشابه

پیش پیش=کیشمیش

قبی = قبلی

شیمب = فیلم

نانای = آهنگ

کاکون = کارتون

فب کن = فکر کن

ممک = نمک

پمالی=کمالی

بف=برف

شی شده = چی شده

مماز = نماز

مباظب باش = مواظب باش

توکتور=دکتر

آنده کنم = معاینه کنم

پسه چسه =پشه کشه

بکو منو = ول کن منو

فواصد =تصادف

نتون = نکن

شی شده=چی شده

شوشی = گوشی

آگا ببری = آقا دلبری

آبیده = خوابیده

عبق = عقب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)